Cald și liniște. Și fericire.

1527017_669534066401245_1177163154_n

Duminică seară mi-a sunat telefonul într-un fel în care habar n-aveam ce-o să se întâmple, dar am zis da. Trebuie să spun că chestia asta nu îmi stătea deloc în fire… înainte… funcționând mai degrabă după detalii foarte clar prestabilite și cântărite îndelung în avans. Dar am închis ochii și am zis da, orice ar fi atras cu sine. Când i-am deschis cu adevărat, m-am trezit în fața unei foi pe care urma să scriu ce-mi lipsește, cine-mi lipsește. Îmi tremurau mâinile în timp ce scriam încet, apăsat, cu majuscule în loc de țipăt, “MI-E DOR DE MINE… BINE”. Tot ce-mi lipsește, toți oamenii de care îmi este dor, am reunit în câteva cuvinte. Mi-e dor de mine… bine.

Mi-e dor de bunicii mei, Mihai și Anton, care de anul trecut s-au alăturat îngerilor de sus.
Mi-e dor de mama și de tata, dar nu oricum, ci zâmbitori, liniștiți și acasă tot timpul.
Mi-e dor de Adi, “medicul” sufletului meu, acum medic în Elveția.
Mi-e dor de o Erica funcțională în întregime, fără frici și fobii, fără uzura unui 2013 dur care m-a clătinat din rădăcini.
Mi-e dor de locul ăla în care e cald și liniste. Și fericire.
Mi-e un dor imens și nesfârșit de-atâtea, încât nici nu le pot gândi, ci doar simți.

… toți avem pe cineva de care ne este dor și care am vrea sa fie lânga noi de Crăciun. Eu am scris despre dorurile mele într-un clip atât de frumos cum numai o poveste mai poate fi.

“Golul din suflet poate fi luminat de cine nu te-aștepți. Iubește lumea.”

Mulțumesc… :-)

Sade, dis-moi....

