Punctul 0

Sunt Erica si m-am (re)nascut la 27 de ani. Mai exact, acum o luna si noua zile trecute fix. Punctul 0 – un dar care mi-a fost oferit cand aveam cea mai mare nevoie. De-atunci, ma reconstruiesc. Zi de zi, cate un pic, altfel decat am fost, la fel cum nu am fost si ar fi trebuit sa fiu. Si pentru ca inima imi bate cu putere de fiecare data cand scriu, de emotie, de drag, de furie, de dor, de tristete, de rau, de bucurie, de drag… scriu.

Cred cu tarie in vise, in oameni, in dorinte, in ceea ce simt, in emotii, in lucruri bune. Cred in viata. Scriu despre viata, crezand cu tarie ca in acest fel, o simt mai frumoasa, mai adevarata. Cred in fericire. Scriu despre fericire, crezand cu tarie ca in acest fel, ii dau o forma mai palpabila, din mine, in mine. Cred in scris. Scriu pentru ca asta ma face fericita, pentru ca ma linisteste, pentru ca ma vindeca, pentru ca sunt dependenta de cuvinte, de jocurile si emotiile pe care ele le provoaca.

Scriu pentru oameni care cred cu tarie in vise, in oameni, in dorinte, in ceea ce simt, in emotii, in lucruri bune. Dar mai ales, scriu pentru oameni carora nu le mai este frica. Pentru ca si mie imi era si imi mai este frica, uneori. Si-atunci scriu.

1391458_10151668512742307_187173915_n

Sade, dis-moi....

